Mode?

Hur viktigt tycker ni det är att följa modetrenderna?
Är det viktigt med märkeskläder för er och väljer ni kanske omedvetet kompisar efter deras stil och kläder?
Jag själv bryr mig inte alls om märkeskläder och jag hatar det där med att "ju-dyrare-desto-snyggare"- grejen eftersom det oftast finns jätte mycket fina kläder även på rea och i second-hand butiker! Däremot är det klart att det blir lite automatiskt att följa modetrenderna eftersom det är det som finns i affärerna då men jag köper bara kläder för att jag trivs i dem och gillar dem, inte för att följa modetrenderna! 
Men säg iaf vad ni tycker och om ni inte håller med mig alls så gör det inget, skriv av er bara!










ce





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0